Eerste update

13 november 2013 - Debre Zeyit, Ethiopië

Hoi iedereen!

Hier ff een heel erg korte update vanuit Ethiopie, aangezien ik mijn USB-stick ben vergeten waar mijn ' reisverslag'  op staat, maar we hebben niet zo lang de tijd voor internet, dus die zal ik volgende week ofzo plaatsen. Lekker handig, uhum...

We zijn heel aangekomen na een lange reis en een paar uur wachten op Addis Abeba op de aanvraag een visum enzo. We verblijven trouwens in een klaslokaal, omgedoopt tot slaapkamer, huiskamer en keuken. Douche zonder water (ongeveer 1 keer in de 3 dagen douchen), wel drinkbaar op ons bedrijf.

De omgeving is mooi, de stad is best groot en de mensen zijn over het algemeen vriendelijk. Het eten is ook goed, je hebt lokaal voedsel, maar ook hamburgers, friet en pizza. Dus we zullen niet verhongeren.

Volgende week ofzo zal ik het volledige verhaal erop zetten ;)

Groetjes uit Debre Zeyit

1. Anouk Hardy:
    13 november 2013
    Hey Linda,

Wat erg dat jullie maar 1X in de 3 dagen kunnen douchen! Dat had je niet verwacht denk ik... Maargoed, het lijkt me verder wel een hele interessante ervaring. Ik hoop dat je het naar je zin hebt, en heel veel succes!!

Groetjes,

Anouk
  2. Mams:
    14 november 2013
    Hey Linda
    Fijn om wat meer te weten hoe t gaat daar.Maar een keer in de drie dagen douchen dat is niks voor jou denk dat bij thuiskomst de badkamer flink gebruikt gaat worden Het eten is goed daar dat is belangrijker dan een dagelijkse douche toch Geniet maar van alles Groetjes uit een nat en koud Achthuizen